De kamer waarin we verbleven, was prachtig. Mooie materialen en kleurcombinatie. Ietwat aan de krappe kant omdat de wastafel in de kamer was. Lekker ontbijt, met zorg gepresenteerd.
Juni 2026 - Yolanda R.
Klein schaligheid hotel. Parkeren. Fietsen stalling met oplaad mogelijk heden. Ontbijt op het terras. En erg mooie kamer.
Mei 2026 - J M.
Kleinschalig, dus heerlijk rustig, ook aan het (geweldige!) ontbijt. Heel fijn dat je ook buiten kunt zitten bij het ontbijt. Het restaurant en de kamers van Villa Elise zijn heel mooi gestyled. De afsluitbare fietsenschuur is ook heel prettig als je je fiets meeneemt.
Mei 2026 - Lydia G.
We hadden een fietsarrangement; alles was super georganiseerd en we hebben heel lekker gegeten.
Mei 2026 - J.
Geen recensie achtergelaten
Mei 2026 - Achim G.
Es waren schöne Tage in Winterswyk und hier in der Villa Elise. Auch die Kommunikation und die sehr netten Damen am Empfang sind uns positiv aufgefallen. Wir haben uns wohl gefühlt. Da wir mit Rädern angereist sind, haben uns die sicheren Unterstellmöglichkeiten gefreut. Frühstück war auch super. Leider waren einige Mitbewohner recht laut, wodurch wir uns gestört fühlten. Aber das kann man kaum verhindern. DANKE nochmals.
Mei 2026 - Gisbert H.
Gewoon top 👌🏻
April 2026 - M.
Erg gastvrij in een mooie omgeving.
April 2026 - Thea R.
Geen recensie achtergelaten
April 2026 - Andreas O.
Mooie kamers, minibar met toebehoren Uitstekend ontbijt
April 2026 - O.
Geen recensie achtergelaten
April 2026 - Peter N.
We kwamen na 15uur aan, heel handig om de voordeur en kamer deur te openen met de link uit de mail! Super gastvrouw “onze Simone” Uitgebreid ontbijt. Kortom een super hotel en zeer zeker een hotel om aan te bevelen
April 2026 - Ellen v.
Geen recensie achtergelaten
April 2026 - Karen D.
Geen recensie achtergelaten
April 2026 - Peter F.
Heerlijk bed, schone kamer. Fantastisch ontbijt
April 2026 - Marlies P.